بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

برای ساخت هریک از وسایل زیر از چه موادی استفاده شده است؟ دلیل انتخاب هر ماده را بنویسید

الف – دستاک یا راکت تنیس ب-قابلمه دسته دار پ-کلاه ایمنی
ت- بدنه و در یخچال ث- چرخ اتومبیل

 

 

فرمت تحقیق: ۵ صفحه Word  قابل ویرایش + PDF 

جهت دانلود تحقیق فوق از لینک زیر استفاده فرمایید:


بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود
بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

 


    راکت تنیس
  • راکت می تواند هر اندازه، شکل یا وزن باشد اما تیغه باید صاف و صاف باشد.
    حداقل ۸۵٪ تیغه با ضخامت باید از چوب طبیعی باشد؛ یک لایه چسبنده در تیغه ممکن است با مواد فیبر دار مانند فیبر کربن، فیبر شیشه ای یا کاغذ فشرده تقویت شود، اما نباید ضخیم تر از ۷٫۵٪ از ضخامت کلی یا ۰٫۳۵ میلی متر باشد، هر کدام کوچکتر باشد.
    یک طرف تیغه ای که برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود باید با یک لاستیک معمولی دندانه ای پوشانده شود، جاده هایی که در خارج از آن ضخامت کامل دارند شامل چسب نباید بیش از ۲ میلیمتر یا لاستیک ساندویچ، جوش های داخل یا خارج، ضخامت کل شامل چسب نباید بیش از ۴٫۰ میلیمتر باشد.
    لاستیک معمولی معمولی تنها یک لایه از لاستیک های غیر سلولی است که طبیعی یا مصنوعی هستند
  • و جوش ها به طور مساوی بر روی سطح آن با تراکم نه کمتر از ۱۰ بر سانتی متر و نه بیش از ۳۰ بر سانتی متر مربع توزیع می شوند.
    لاستیک ساندویچ یک لایه ی لاستیک سلولی است که با یک لایه ی بیرونی از لاستیک معمولی پوشیده شده است، ضخامت لاستیک دندانه دار که بیش از ۲٫۰ میلی متر نیست.
  • بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

    مواد پوشش باید تا محدوده تیغه گسترش پیدا کند، مگر اینکه قسمت نزدیکترین دسته و انگشتان دستگیر شود، ممکن است با هر ماده ای پوشیده شده یا پوشیده شود.
    تیغه، هر لایه درون تیغه و هر لایه از مواد پوشش یا چسب در طرفی که برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود باید مداوم و حتی ضخامت باشد.

  • بدنه یخچال از چه موادی ساخته می شود

    سطح مواد پوشش در کنار تیغه یا یک طرف تیغه، اگر آن را کشف نکرده، باید مات، روشن قرمز در یک طرف و سیاه و سفید از طرف دیگر.
    پوشش راکت باید بدون هیچگونه جراحی فیزیکی، شیمیایی و یا سایر موارد استفاده شود.
    انحرافات جزئی از پیوستگی سطح یا یکنواختی رنگ به علت آسیب یا سایش تصادفی ممکن است مجاز باشد، در صورتی که ویژگی های سطح آن به طور قابل توجهی تغییر نکند.
    قبل از آغاز مسابقه و هر زمان که او راکت خود را در یک مسابقه تغییر می دهد، بازیکن باید حریف خود و داور را که مورد استفاده قرار می گیرد، نشان دهد و به آنها اجازه دهد که آن را بررسی کنند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *