در یک تحقیق گروهی درباره ی فواید و زیان های یک فناوری در محیط زندگی خود گزارش تهیه، و راه هایی را برای کاهش زیان های آن پیشنهاد کنید. گزارش خود را به صورت روزنامه ی دیواری به کلاس ارائه کنید.

درباره فواید و زیان های یک فناوری در محیط زندگی خود گزارش تهیه، و راه هایی را برای کاهش زیان های آن پیشنهاد کنید. گزارش خود را به صورت روزنامه ی دیواری به کلاس ارائه کنید.

در یک تحقیق گروهی درباره فواید و زیان های یک فناوری در محیط زندگی خود گزارش تهیه، و راه هایی را برای کاهش زیان های آن پیشنهاد کنید. گزارش خود را به صورت روزنامه ی دیواری به کلاس ارائه کنید.

فناوری موبایل های هوشمند

فناوری تلفن های هوشمند، امروزه یکی از در دسترس ترین فناوری های موجود در جهان به شمار می روند که تقریبا در همه ی خانه ها در حال استفاده می باشند.

در دنیای امروز برای رفع بسیاری از نیازمندیهای روزمره، استفاده از تلفن های هوشمند ضروری است. بنابراین استفاده و بهره وری از این تکنولوژی نوین اجتناب ناپذیر می باشد.

ما یک زندگی دیجیتالی شروع  کرده‌ایم. امروزه دسترسی به وب سایت، پرداخت قبوض،انتقال وجه نقد، چک کردن حساب،خدمات دوست‌یابی و موارد دیگر از طریق تلفن همراه انجام می‌گیرد.در زندگی دیجیتالی تلفن همراه و رایانه قابل حمل به عنوان کانال‌های رسانه‌ای جدید در ارتباط با دنیای مجازی محسوب می‌شوند. به عنوان مثال بیش از ۸۷۰ میلیون کاربران فیس‌بوک در سراسر جهان برای ورود به فیس‌بوک از تلفن همراه و تبلت‌های قابل حمل استفاده می‌کنند. در حالی که برای ورود به تویتر حدود ۱۷۵ میلیون کاربر از تلفن همراه یا تبلت‌های قابل حمل استفاده می‌کنند.

درباره فواید و زیان های یک فناوری در محیط زندگی خود
درباره فواید و زیان های یک فناوری در محیط زندگی خود

سیستم دیجیتالی نه تنها رفتار پرداخت ما را تحت تاثیرقرار می‌دهد. بلکه سبب تغییر راه ما در برقراری ارتباط بامردم و شرکت‌ها شده است، تکامل فن‌آوری اطلاعات نشان دهنده تغییر زندگی انسان است. بنابراین نمی‌توان تکنولوژی تلفن همراه  را در زمینه توسعه فن‌آوری اطلاعات نادیده گرفت. با توجه به گزارش اتحادیه بین‌المللی مخابرات ۹۰% از جمعیت جهان به شبکه‌های تلفن همراه دسترسی دارند.

فرمت تحقیق: شامل ۳ فایل زیر می باشد:

  • فایل قابل ویرایش word  با فرمت DOCX و ۱۱ صفحه 

  • فایل PDF بدون ذکر نام نویسنده (۱۱صفحه)

  • فایل لایه باز فتوشاپ روزنامه دیواری با اندازه ی بزرگ و طراحی عالی

جهت دانلود فایل این تحقیق از لینک زیر استفاده فرمایید:


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *