روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

مقدمه

روانشناسی رنگ یکی از جالب‌ترین و در عین حال بحث برانگیزترین جوانب بازاریابی است

که نقش مهمی در متقاعدسازی مشتری برای خرید دارد.

دلیل این امر این است که امروزه اکثر مکالمات مربوط به رنگ و متقاعدسازی مشتری، شامل شواهد حدسی و گمانه‌زنی است.

علاوه بر این، بعضی از بازاریابان اطلاعات اغراق‌آمیزی  درباره‌ی  “رنگ و ذهن” به منظور گمراه کردن به مشتری می‌دهند.

ما به منظور حذف این نوع طرز فکر و برخورداری از عامل واقعاً “جذاب” رفتار انسانی، می‌خواهیم مجموعه‌ای از قابل اعتمادترین تحقیقات در زمینه‌ی تئوری رنگ و فرایند متقاعدسازی مشتری را مورد بررسی قرار دهیم.

تعداد صفحات مقاله: ۱۰  صفحه

فرمت فایل مقاله : docx ,word   با قابلیت ویرایش

جهت خرید و دانلود این مقاله از لینک خرید زیر استفاده فرمایید:

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی
روانشناسی رنگ ها در بازاریابی

 

روانشناسی رنگ به عنوان یکی از جالب ترین و جنجالی ترین جنبه های بازاریابی است.

به این دلیل که اکثر تبلیغات امروز ، در مورد رنگ ها  شواهد بی نظیری از متقاعد نمودن مشتری دیده می شود  و اثر تبلیغاتی است که  رنگ در ذهن ایجاد می کنند.

اشتباهات درمورد روانشناسی رنگ

چرا روانشناسی رنگی به گفتگو بسیار احتیاج دارد … اما با اطلاعاتی که خیلی کوچک است، پشتیبانی می شود؟

همانطور که تحقیقات نشان می دهد، به احتمال زیاد به این دلیل است که عناصری مانند ترجیح شخصی، تجربیات، تربیت، تفاوت های فرهنگی، زمینه و غیره، اغلب رنگ های خاصی بر ما تاثیر می گذارد. بنابراین ایده ای که رنگ هایی مانند زرد یا بنفش می توانند نوعی احساسات فوق العاده خاص را به وجود آورند در مورد شخصی نسبت به شخص دیگر متفاوت می تواند باشد.

 

روانشناسی رنگ ها در بازاریابی | مقاله مدیریت بازاریابی در مورد روان شناسی رنگ ها در بازاریابی | پارس تحقیق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا