طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ

طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ

طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ

جهت دانلود طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ از لینک خرید زیر استفاده نمایید:

فرمت فایل: ۲۵ صفحه word قابل ویرایش

لینک دانلود بلافاصله پس از پرداخت برای شما ایجاد خواهد شد.

طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ
طرح کارآفرینی پرورش شترمرغ

روند کلی کسب و کار در حوزه ی اقتصادی ، فناوری، حقوقی و سیاسی در سطح ملی و بین المللی

در ایران  از حدود سال ۱۳۷۷ در جهت نگهداری و ازدیاد این حیوان اقدام گردید که نتیجه آن صدور بیش از ۲۰۰ فقره موافقت اصولی جهت ایجاد مزارع صنعتی پرورش شترمرغ در سطح کشور تا پایان سال ۱۳۸۲ است. امروزه در دنیا ۲میلیون شترمرغ یافت می شود که بیش از ۱۰هزار قطعه آن در ایران وجود دارد. در کشورهای کانادا، آمریکا، چین، استرالیا، برخی از کشورهای اروپایی و در اکثر کشورهای خاورمیانه پرورش این پرنده امکانپذیر است و به دلیل اینکه از پوست، گوشت، پر و سایر اندامهای این پرنده استفاده می شود، پرورش آن در دیگر کشورهای جهان مرسوم شده است. اروپایی ها بیشترین متقاضیان گوشت شترمرغ اند و حدود ۷۰ درصد صادرات شترمرغ آفریقا را جذب می کنند و ژاپنی ها هم خواهان پوست شترمرغ هستند. ایران در حال حاضر رقیبی جدی برای دیگر رقبای جهانی خود در این صنعت محسوب می شود و در آینده نزدیک جزو کشورهای صاحب نام تولیدکننده شترمرغ خواهد شد.

فهرست مطالب

بخش سوم. ۵

روند کلی کسب و کار در حوزه ی اقتصادی ، فناوری، حقوقی و سیاسی در سطح ملی و بین المللی.. ۵

کل فروش صنعت در ۵ سال گذشته. ۶

شرکتهای جدیدی که  طی سه سال گذشته به این صنعت پرداخته اند. ۷

تولیدات تازه این صنعت.. ۸

بزرگترین رقیب.. ۸

چگونگی بهترشدن  عملکرد تجاری نسبت به وضع کنونی.. ۱۰

آیا فروش هر یک از رقبا در حال افزایش، کاهش و یا ثابت است؟. ۱۰

ضعف و قوت هر یک از رقبا ۱۱

مشخصات مصرف کنندگان.. ۱۲

مشخصات مشتریان ما  با مشتریان رقبا چه فرقی دارد؟. ۱۳

تعریف لغات کلیدی.. ۱۳

بخش چهارم. ۱۵

فعالیت کارآفرینانه به چه چیزی منجر خواهد شد؟. ۱۵

دلایل شروع به کار چیست؟. ۱۵

چرا این کار موفق خواهد شد؟. ۱۶

تولیدات / خدمات را شرح داده و در صورت داشتن حق امتیاز، حق اثر و علائم تجاری آن ذکر شود. ۱۷

محل فعالیت کجاست و چه پتانسیلی دارد؟. ۱۷

چه تجهیزات و امکااناتی مورد نیاز است؟. ۱۸

برای اجرای موفق طرح تجاری چه تخصصی نیاز است؟. ۱۸

بخش پنجم. ۱۹

کارآفرین مسئول چه قسمتی از عملیات تولید خواهد بود؟. ۱۹

چه قسمتی از عملیات تولید را به پیمانکار سپرده خواهد شد؟ نام پیمانکار و دلیل انتخاب آن ذکر شود. ۲۰

شمای کلی فرا یند تولید چگونه خواهد بود؟ شمای کلی فرایند تولید شامل موارد ذیل است: ۲۰

تجهیزات ضروری تولید و مواد اولیه کدامند؟ تجهیزات ضروری از قبیل خوراک شترمرغ، جوجه شترمرغ ، آبشخور مخصوص شترمرغ، ایجاد سوله های مخصوص شترمرغ ، زمین مناسب، تجهیزات کشتار، تجهیزات جوجه کشی و جوجه مولد هستند. ۲۱

مواد اولیه با چه هزینه ای و از کجا تأمین می شود؟ مواد اولیه از طریق سرمایه گذاری شرکا و همچنین دریافت تسهیلات از طریق پروانه ی کشاورزی و دامداری تامین می گردد. ۲۱

هزینه های تولید محصولات و خدمات چه مقدار است؟. ۲۱

بخش ششم- بازاریابی.. ۲۱

آیا بازار شما در حال رشد است؟ در حال سکون است و یا تنزول می‌کند؟. ۲۲

در صورتی که امتیازی وجود دارد، سهم بازار شما چقدر است؟. ۲۲

آیا بازار شما به اندازه کافی برای توسعه دادن بزرگ است؟. ۲۲

چگونه سهم خودتان را از بازار جذب، نگهداری و افزایش خواهید داد؟. ۲۳

بخش هفتم. ۲۳

نوع مالکیت سازمان چگونه است؟. ۲۳

اگر سازمان شراکتی است شرکا چه کسانی هستند؟ و مدت توافق آنها چه مقدار است؟. ۲۳

اگر سازمان سهامی است سهامداران چه کسانی هستند؟ و سهم هر یک چه مقدار است؟. ۲۴

اعضای تیم مدیریت چه کسانی هستند؟ و سابقه ی هر کدام چقدر است؟ نقاط ضعف و قوت آن ها چیست؟. ۲۴

نیازهای پرسنل موجود چه چیزهایی است؟. ۲۵

برنامه فرد کارآفرین برای استخدام و تربیت افراد چیست؟. ۲۵

پیشنهادات در مورد حقوق، مزایا، تعطیلات و مرخصی ها چیست؟. ۲۵

 

  • کل فروش صنعت در ۵ سال گذشته

چون شترمرغ حیوانی است که در طبیعت ما یافت نمی شود به همین منظور باید آنرا از کشورهایی که در آنجا زندگی می کند وارد کرد که شرکتهای پیش قدم در این زمینه این کار را کرده اند و کافیست که جوجه های شترمرغ را از این شرکتها خریداری کرده و بعد از نگهداری بمدت تقریبا ۹ ماه که جوجه ها بالغ می شوند آنها را برای بهره برداری آماده کنیم .روند تقاضا در گذشته کم بوده که با معرفی محصول و کیفیت آن رو به افزایش خواهد بود.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *