انجام پایان نامه دانشگاهی در یزد

انجام پایان نامه دانشگاهی در یزد

انجام پایان نامه دانشگاهی در یزد

کافی نت ستاک با افتخار آماده خدمات رسانی در امور پایان نامه به شما فرهیختگان ارجمند می باشد.

آدرس : یزد بلوار طالقانی ، نرسیده به میدان باغملی ، روبروی پیتزا پونک

تلفن:۰۳۵-۳۶۲۲۸۳۹۳

پایان‌نامه یا تز یا رساله نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشتهٔ تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامهٔ دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل و یا تجارب عملی و یا آزمایشی به آن پاسخ می‌دهند. به بیان دیگر پایان‌نامه شامل استدلال موضوعی، ارائهٔ پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی و یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته‌شده در دوران تحصیلی دانشجوست که با راهنمایی اساتید نگارش و تدوین می‌شود. پایان‌نامه با عنوان و محتوای تکراری در هیچ سیستم آموزشی و در هیچ مقطع تحصیلی‌ای تعریف نشده‌است و همهٔ دانشجویان موظف به نگارش پایان‌نامه با موضوع و محتوای جدید هستند.اغلب پایان نامه های دوره کارشناسی به صورت نوشتاری حاصل از گردآوری تحقیقات دیگر می باشد. در حالی که پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری لزوماً باید موضوع جدیدی را مورد هدف قرار دهد.

هر چیزی پایانی دارد و در تحصیلات تکمیلی پایان همان پایان نامه و تز است که دانشجویان با مشخص کردن یک عنوان پژوهشی مناسب و الزاما غیر تکراری به پژوهش در این عنوان می پردازد تا مقطه تحصیلی به پایان برسد.

انجام پایان نامه دانشگاهی در یزد
انجام پایان نامه دانشگاهی در یزد

در بسیاری از متون از کلمهٔ «پایان‌نامه» برای نوشتار پایان دورهٔ دورهٔ کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و از کلمهٔ «تز» و یا «رساله» برای نوشتار پایان دورهٔدکتری استفاده می‌شود. تفاوت «تز» و «رسالهٔ دکتری» با پایان‌نامهٔ دورهٔ کارشناسی یا کارشناسی ارشد، جدیدبودن و نوآوری پژوهش‌های انجام‌شده و همچنین حجم بیشتر این تحقیقات در دورهٔ دکتری است. به عبارتی دیگر پایان نامه دوره دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد گاهی می تواند ارائه نتایج پژوهشی توسعه گونه در مطالعات و تحقیقات پیشین باشد اما «تز» و یا «رساله» لزوماً باید نتایج حاصل از پژوهش ایده ای نوین و یا ارائه راه حلی برای مسئله ای که تاکنون حل نشده بوده است، باشد.

[metaslider id=602]


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *